Hoe moeten wij onze doelgroep aanspreken?Als startende organisatie heb je een hoop om over na te denken. Hoe groot wil je worden? Welk product of dienst ga je aanbieden? En ook niet geheel onbelangrijk: op welke doelgroep ga je, je focussen? Vooral met dit laatste hebben wij als onderneming wat moeite. We hebben 100% vertrouwen in onze producten. Alleen hoe weten we nu zeker dat de doelgroep die wij voor ogen hebben de juiste is? Het zou eeuwig zonde zijn wanneer zij ons product helemaal niet interessant vinden. Of misschien vinden ze dit wél, maar moeten we op een bepaalde manier met hem communiceren om hun interesse te wekken. Zelf komen we er niet uit. Soms is investeren in hulp dan de beste uitkomst. Vandaar dat wij op zoek zijn naar een PR bureau in Rotterdam. Als professionals met de juiste kennis en expertise weten zij als geen ander hoe je de juiste doelgroep vindt en aanspreekt. Bijl PR als ons PR bureau!De knoop is doorgehakt; wij gaan een PR bureau inschakelen. Alleen… hoe vind je nu het geschikte bureau voor jou als onderneming? Via via hoorden wij over Bijl PR. Een organisatie soortgelijk als de onze, is erg over hen te spreken. Bijl PR heeft hen geholpen de boodschap terug te brengen tot de essentie. Bovenal wist Bijl PR deze boodschap in de juiste taal te communiceren richting de doelgroep. Het resultaat? Het product was in no time uitverkocht! Kijk, dat willen wij ook wel. Onze wens? Geholpen worden via public relations in Rotterdam middels creatieve én nieuwswaardige PR campagnes. Ook willen we graag dat er gekeken wordt welke doelgroep nu de meest geschikte is en via welke manier zij aangesproken willen worden. Verstand van onze branche!Wat ons heeft doen besluiten contact op te nemen met Bijl PR? Het feit dat zij actief zijn in onze markt: sport! Als aanbieder van een innovatief sportproduct, was het voor ons erg belangrijk dat het gekozen PR bureau wel verstand heeft van onze branche. Bijl PR heeft dit. Dat scheelt een hoop tijd en moeite. Wij hebben direct een afspraak met dit PR bureau in Rotterdam gemaakt. We kunnen niet wachten om ons product aan de (juiste) man te brengen! |
Meer weten : bezoek de bron |