Als bedrijf heb je niet altijd de mogelijkheid om je telefoon op te nemen. Hierbij moet je voornamelijk denken aan kleinere bedrijven met weinig medewerkers. Als je als ondernemer de enige bent die bezig is met het bedrijf dan heb je niet altijd de tijd om mensen te woord te staan op het moment dat ze bellen. Dit is niet heel erg handig, omdat de kans groot is dat je potentiële klanten misloopt. Daarnaast wil je je huidige klanten ook zoveel mogelijk te woord kunnen staan als ze hulp nodig hebben met specifieke dingen. Het is daarom handig als er iemand is die de telefoonopname kan doen op het moment dat je er als ondernemers zelf geen tijd voor hebt. Hierbij zou je dan iemand kunnen aannemen die het voor je doet, maar dit kan flink wat geld kosten als hij of zij geen andere taken daarnaast heeft. Het is daarom ook wel handig voor de kleinere ondernemers om er gebruik van te maken buiten het bedrijf om. Je kunt het uitbesteden aan een bedrijf dat zich specialiseert in het opnemen van telefoontjes. Een antwoordservice biedt de juiste oplossing voor de kleinere ondernemers. Als je gebruik maakt van een antwoordservice dan betaal je een vast bedrag per maand en voor de gesprekken die aangenomen worden betaal je dan een bedrag. Dit is dus een ideale oplossing, want als je dan de gesprekken doorschakelt maar niet gebeld wordt dan betaal je er ook niks extra’s voor behalve het vast bedrag dat je al maandelijks betaald. Het is dus handig om er als ondernemers eens naar te kijken wat de mogelijkheden zijn voor je bedrijf en hoe het je eventueel zou kunnen helpen met het verbeteren van de communicatie tussen je bedrijf en tussen de klant. Een eenvoudige oplossing voor de kleine bedrijven. |
Meer weten : bezoek de bron |